Гарантії якості доставки
Висока якість послуг - ключовий пріоритет Чесної кур'єрської служби.
За більше ніж десятирічний досвід роботи на ринку рекламних послуг, ми зрозуміли головне - неможливо завоювати довіру клієнта на тривалий період, якщо наша робота не матиме належного ефекту.
Тому на всіх етапах підготовки і реалізації рекламного проекту ми застосовуємо весь наш досвід і сили, даємо слушні поради, і намагаємося, щоб кінцевий результат Вас не розчарував.
Найчастіше ми маємо справу з фінальним етапом рекламної кампанії, а саме друком та поширенням рекламного продукту (безадресне поширення, доставка в поштові скриньки, роздача з рук в руки, промо-акції). Цей етап має величезний вплив на ефективність рекламної акції. Від якості його реалізації часто залежить успішність всієї рекламної кампанії.
Щоб чітко розділити сфери відповідальності Виконавця і Замовника, оптимальним варіантом співпраці ми вважаємо підписання Договору на надання послуг, де чітко фіксуються наші зобов'язання і відповідальність, а також обов'язки клієнта.
У Договорі ми обов'язково прописуємо жорсткі штрафні санкції за будь-які порушення процесу доставки, за порушення термінів, якості, інших умов Замовника.
Важливою особливістю нашого договору є відповідальність Виконавця за поліграфію Замовника, в тому числі повна компенсація її вартості в разі неналежного використання або псування. Наш договір націлений на те, щоб повністю убезпечити клієнта від неякісної роботи з розповсюдження реклами та надати йому гарантії повернення грошей, виплати компенсації та відшкодування збитків, якщо його рекламних матеріали будуть поширені не якісно або не в повному обсязі.
Чесна кур'єрська служба використовує всі сучасні засоби контролю і заохочує їх застосування клієнтами. Для деяких загальнонаціональних мереж, де реалізовані CRM-системи звітності персоналу, наші промоутери і кур'єри проходять реєстрацію разом зі штатними співробітниками, таким чином клієнт отримує можливість оперативного і наочного контролю в реальному часі.
В процесі промо-роздачі рекламних матеріалів широко використовується фото та відео-звітність роботи промоутерів, зокрема за допомогою відправки селфі-фото і геолокації через viber безпосередньо Замовнику.
Робота промоутерів додатково контролюється супервайзером, який безпосередньо на місці перевіряє активність, знання промо-тексту, наявність промоутерів на робочому місці згідно графіку. За необхідності, промоутери відмічаються в листах контролю, які зберігаються в магазинах Замовника, та де фіксується час початку і закінчення роботи промоутером.
При поширенні реклами до поштових скриньок пріоритетним є повний фото-звіт виконаної роботи. Фотографії робляться з кожного під'їзду і будинку, що повністю гарантує якість доставки рекламних матеріалів в поштові скриньки. Також після закінчення розноски надається деталізована адресна програма з переліком всіх будинків, де була виконана доставка. В адресній програмі також вказується кількість квартир в кожному будинку, для того щоб клієнт мав повне розуміння, куди була витрачена кожна його листівка.