Кошик
5 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (95) 913-42-52
вул. Маршала Тимошенка, будинок 21 ,корпус 2, офіс 302, Київ, Україна
ЧЕСНА КУР'ЄРСЬКА СЛУЖБА (ЧЕКС)

Підбір рекламних послуг для ефективного маркетингу

Підбір рекламних послуг для ефективного маркетингу

ДОСТАВКА ВАШОЇ РЕКЛАМНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СПОЖИВАЧАМ МІСТА

Доставка концептуально правильно сформульованої, креативно оформленої та якісно надрукованої рекламної листівки - це фінальний акорд всієї рекламної симфонії. І якщо на цьому етапі трапиться збій - все зроблене раніше залишиться в пам'яті лише банально змарнованим часом та втраченими грошима.  Розробивши рекламну ідею, створивши дизайн і надрукувавши листівку,ви підійшли до фінального і найвідповідальнішого моменту всієї акції — доставки Вашої пропозиції до Вашої потенційної аудиторії, яка повинна зробити Вас багатими, успішними і щасливими продавцями)) 
Для початку Вам потрібно визначитися зі способом доставки листівки. Є кілька основних видів поширення рекламних матеріалів, і зараз ми коротко перелічимо основні переваги та недоліки кожного зі способів.

 На думку професійних маркетологів вибір правильного способу інформування споживачів про новий товар або послугу на 30 відсотків визначає обсяг його продажів у перший рік існування на ринку. Тож  обраний спосіб, ЯК саме розповісти про ваш товар  однозначно вплине на успішність розпочатої справи.
Ми відібрали для вас кращі, перевірені часом і багаторічним досвідом способи і готові їх запропонувати Вам, надаючи гарантії чесного і професійного підходу до кожного окремого замовлення.
1) Доставка в поштові скриньки багатоповерхового сектору міста

В більшості випадків найбільш логічний і дешевий спосіб інформування споживачів. Мінімальна ціна за 1 контакт, в 3-4 рази дешевша ,  ніж ціна за 1 перехід на ваш сайт, який ви оплачуєте при замовленні інтернет реклами.  Погодьтеся, у кожного з нас є поштовий ящик, який ми, хоч раз в тиждень, але все ж регулярно перевіряємо, і дістаємо з нього все, що принесли кур'єри. Найбільш часто це рекламна продукція і навіть якщо вивчати від «А» до «Я» її не стануть, поглядом пробіжаться в будь-якому випадку. Згідно опитування, проведеного Чесної Кур'єрською Службою р. в Чернігові у 2010 році, тільки 8 відсотків жителів викидають рекламні матеріали, не переглянувши. Ще 38 відсотків переглядають їх безпосередньо біля ящиків, забираючи в квартиру тільки зацікавила їх рекламу, а більшість опитаних (54 відсотки) відповіли, що забирають всю кореспонденцію в квартиру і ретельно переглядають. Плюси такого способу доставки очевидні:
А) висока ймовірність перегляду вашої рекламної пропозиції (тому що люди більш уважно ставляться до того, що було доставлено безпосередньо їм, в їх квартиру або поштовий ящик)
Б) можливість охопити максимально різноманітну аудиторію, різну по доходах, статтю, віком та вподобаннями.
В) Низька вартість (доставка у всі міста квартири приблизно дорівнює тижневої ротації на одному з фм каналів (аудиторія всіх фм каналів не охоплює навіть 10 відсотків мешканців, до того ж слухова інформація сприймається гірше ніж візуальна)
Варто зауважити, що доставка в поштові скриньки процес трудомісткий. І організаційно і фізично. Але в нашому випадку, ви можете повністю покластися на бездоганне виконання вашої доставки, оскільки для цього є все необхідне: великий стабільний колектив (більше 20 кур'єрів), ґрунтовні професійні знання і технічна оснащеність кур'єрської служби (бази кодів, ключі тощо).

2) Доставка в приватні сектору міста

Думаю, не для кого не секрет, що доставка в приватні сектора пошти, справа не з легких. Погані дороги, собаки в кожному дворі, а часто і прямо на вулиці, а головне маленька щільність заселення робить цей вид доставки як мінімум в три рази дорожче, ніж по багатоповерхового сектору. Але дуже часто такі витрати не тільки доречні, але й необхідні. По перше - в приватних секторах Чернігова живе третина населення міста. Це дуже великий відсоток, нехтувати яким у більшості випадків небажано. По-друге, дуже багато видів бізнесу орієнтовані саме на приватні сектори. Це, наприклад, сільгосптовари, інструменти, техніка для обробітку грунту, догляду за деревами, квітами і т. д. Тому ми досить часто використовуємо цей вид доставки в комплексних рекламних кампаніях.

3) Роздача в людних місцях «з рук у руки"

Цей вид реклами здавалося б дуже простий і невигадливий. Ну що може бути легше ніж просто сунути папірець з рекламним текстом в руки першого випадкового перехожого? Згодні? І ми теж згодні! Але...Хвилинку! А яка мета рекламної кампанії? Невже безкоштовна роздача кольорових фантиків? Якщо так, тоді все окей. Але ми то з вами знаємо, що головне не скільки роздано, а скільки споживачів зацікавилися, звернулися і придбали рекламований товар. І тут можуть виникнути труднощі. Адже при такій спрощеній постановці завдання, ваші листівки більшість навіть читати не стануть. Просто донесуть до найближчого сміттєвого бака.
Як у кожній галузі бізнесу, де успіх базується на людському факторі, величезну роль грає психологічний зв'язок, що має бути створена за лічені секунди вручення листівки. Промоутер адже, по своїй назві, повинен не механічно роздавати, а «просувати», розповідати, консультувати, зацікавлювати. Успіх правильно організованою, продуманої і успішної капанії залежить від такої величезної кількості нюансів, що врахувати їх може тільки професійний маркетолог, психолог і піар-технолог. Тому не варто покладатися на самостійну організацію процесу роздачі. Довірте це нам – і результат обов'язково буде!

4) Оптимізована роздача з рук в руки Вашої цільової аудиторії (вибірка)

Як говорилося вище – процес роздачі листівок зовсім не елементарний і легкий процес. І для того, щоб збільшити його ефективність, ми застосовуємо методи оптимізації, що дозволяють виділити з натовпу вашу потенційну аудиторію. Якщо ваш покупець жінки після 30, то який сенс роздавати листівку молодим жінкам чи чоловікам? Можна і потрібно спрямувати зусилля саме на цільову аудиторію. І хоча така послуга коштує дорожче, але ці витрати — прямі інвестиції у ваш бізнес.

5) Маркетингові дослідження та опитування

У 21 столітті процесу планування рекламної кампанії приділяється пильна увага. Це обумовлено великою конкуренцією на ринку товарів і послуг. Не будеш помітним і оригінальним – програєш гонку за увагою споживачів. Але для того, щоб «потрапити в яблучко» потрібно знати з якої відстані цілитися і чим стріляти. Для цього замовляються дослідження ринку. Опитавши безпосередніх користувачів або покупців можна з великою часткою ймовірності визначити фактори, що вплинули на їх вибір. Сформулювавши питання з певним алгоритмом, можна зробити висновки чого не вистачає на ринку, а чим він вже перенасичений, який підвид товару буде більш конкурентний, за що споживач готовий платити. Маркетингові дослідження дають вам у руки заховані козирі, вони відкривають вам очі і ви впевнено прямуйте у бік успіху.

6) Спеціалізована доставка (під двірники авто, на светлофорах, біля клубів, ресторанів, в елітні будинки)

Ці види доставки переслідують основну мету рекламних кампаній – виділити вашого покупця з великою електоральної маси. І часто «ваш покупець» має характерні ознаки, звички або речі. Когось цікавлять люди з автомобілем, хтось хоче продати предмети розкоші людям вище середнього класу, когось цікавить молодіжна аудиторія. До будь-якої з цих груп потрібен свій підхід і своя стратегія. І ми готові їх надати.

7) Доставка в магазини та офісні приміщення

У Чернігові більше 3000 офісних приміщень. Це місця де, безліч людей проводить велику частину дня, працюють, читають, обговорюють і навіть відпочивають. Не варто думати, що доставляючи в офіси листівку, ви звертаєтеся безпосередньо до бізнесменів. Це правда лише наполовину, а то і на третину. Адже, як мінімум 2/3 осіб в робочому приміщенні звичайні працівники і саме ними, найбільш імовірно, буде прочитана ваша листівка. І повірте, немає в цьому нічого поганого. Закон Брэндирования ніхто ще не відміняв: те, що займає думки людини п'є каву, буде віднімати більшу частину його зарплати. Да… и не забывайте — оставшаяся треть, это люди, которые действительно что-то решают в жизни и может вашего предложение им, как раз, и не хватало!

8) Презентации товаров

Если у вас появился новый товар или услуга нужно чтобы о них узнало как можно большее количество народа. И сделать это надо не только громко, но и красиво, празднично, со вкусом. Вот для этого мы и организовываем презентации товаров – настоящий праздник с подарками, играми и хорошим настроением. Ваш товар не только узнают, но и запомнят. Это мы вам гарантируем.

9) Семплинг (пробная раздача товара)

Досить новий напрямок в Україні. Зате динамічно розвивається і перспективне. Кількість пробників, дегустацій і безкоштовних роздач зростає з кожним роком, і причина тому – обнадійливі результати, отримані як на Заході так і в Україні.

Як бачите, панове, вибрати є з чого. Способи доставки вашого рекламного пропозиції різноманітні і цікаві, а головне за кожним з них стоять реальні клієнти і гроші. У справі комплексного рекламного просування безліч нюансів і підводних каменів, але працюючи разом з нами ви відкриваєте для себе світ нових можливостей і успіхів! Ми дамо вам простір для руху вперед!

Контакти
+380 (95) 913-42-52
0979410050Viber
вул. Маршала Тимошенка, будинок 21 ,корпус 2, офіс 302, Київ, Україна
ЧЕСНА КУР'ЄРСЬКА СЛУЖБА-ЧЕКС
0979410050
Сергій

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner